Uppsala arrangerar SM 2012

, , Inga kommentarer
Då var det klart att SM 2012 hamnar i Uppsala och närmare bestämt i Gränby ishall. Det är såklart hembryggar-SM jag pratar om och inte något sportevenemang. Det exakta datumet för det hela är den 26:e maj. Själva nyheten är faktiskt nästan en vecka gammal så jag är lite sent ute, men det var först nu när Stefan skrev om det som jag uppmärksammade det.

Själv har jag bara några minuter på cykel till ishallen, så det blir riktigt bekvämt. Dessutom ligger min lägenhet mer eller mindre på vägen in mot stan från ishallen så det blir smidigt att glida förbi på pitstop hemma innan en eventuell fortsättning av kvällen på O'Connors. Man kanske får passa på att bjuda in hitresta vänner också. Hursomhelst ser jag redan framemot både detta och Belgoträffen som ju går i Uppsala varje år och bara ligger ett kvarter bort för mig.

Så, nu har jag fått skriva av mig lite, åter till tentaplugget.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar